Paris Am Fost Acolo

Pin By Chris Cunningham On Love Paris Photos Paris Couple Vintage Paris

The Pleasure Without Repentance Photo Paris Photos Paris

Pin By Vinimaginare On Am Fost Pe Acolo Dar M Aș Intoarce Bucharest Romania Bucharest Romania

Paris Street At Night By Johnnygphoto A Couple Walks Down The Street After An Evening Out In Pari Fotografia Noturna Casais Negros E Brancos Branco Fotografia

Pin Ot Polzovatelya Rachel Na Doske Stuff Romanticheskie Kartiny Fotografiya Pary Cherno Belaya Fotografiya

French Kiss A Love Letter To Paris Paris Couple Paris Photo

Când am fost la paris prima oară la 2 ani după evenimentele din decembrie 89 am umblat besmetică de colo colo încercând să cuprind cât mai mult cu privirea.

Paris am fost acolo. Dar avea vizitatori o persoana pe care l am admirat intotdeauna inca din copilarie thomas edison si mai era si fiica sa acolo asa ca n am vrut sa i deranjez i am salutat si mi am vazut de ale mele adica observarea peisajului parisului din jur de la. Transportul l am efectuat cu wizzair aterizare pe beauvais. Noi am fost in perioada 25 28 ianuarie. Recunosc ca am avut emotii in legatura cu perioada aleasa si m am rugat sa fie vreme buna de plimbare.

Ca sa intelegeti contextul pe cand avea 20 de ani a mea doamna a lucrat la walt disney world in orlando statele unite pe timpul vacantei de. Am mers pe jos pentru că numai așa puteam să văd mai bine să cunosc mai bine pulsul marelui oraș să trec pe lângă cetățenii săi. Mai bine mai tarziu decat niciodata spune o vorba veche romaneasca. Eram pe acolo intre doua curse de peste atlantic care ma aduceau spre casa.

Ma uitam pe ferestrele aeroportului sa vad parisul il stiam din filme din vederi din povesti si fotografii. In vizita la gustave eiffel mg 1889 noiembrie. Am sa incep cu cea mai recenta si promit sa apelez la memorie pentru a scrie si despre cele din trecut. în această vară am reușit să îmi împlinesc visul de o viata.

Am văzut parisul. Am rezervat biletele printr o agenție de turism la hotelul santa fe o alegere mai mult decât potrivită in condițiile in care plecam de la hotel la 7 45 dimineata si ne întorceam dupa ora 23 00. De la intrarea în aeroport am fost întâmpinați de soldați echipați de luptă în permanență cu degetul pe trăgaci. Pentru că nu aveam bilete cumpărate online am fost acolo la ora deschiderii în jurul orei 9 pentru a evita cozile imense.

Asadar astazi voi scrie despre scurta vacanta din luna ianuarie din paris. Am fost acolo in apartamentul lui gustave eiffel amenajat in varful turnului de 324 m inaltime. Excursie paris în perioada 1 5 februarie am vizitat parisul. Am văzut marele paris şi din înălțimea cerului am cumpărat bilete ieftine pentru paris de la aerolines dar şi parcurgându pe jos kilometri întregi pe străzile acestui oraș magnific.

Toata viata am ravnit sa vad acest oras nu stiu de ce intodeauna am fost fermecat de paris. Pentru că nu aveam bilete cumpărate online am fost acolo la ora deschiderii în jurul orei 9 pentru a evita cozile imense. Abia la următoarele vizite imaginea parisului s a cristalizat dar nici pe departe nu aș spune că îl cunosc. Cat am ocolit pana acum parcurile disney prin vacantele in care am fost pe motiv ca sunt batran ce sa vad eu in ele iata ca la insistentele doamnei am cedat si bine am facut.

Disneyland paris iulie 2017 am fost la disneyland paris in iulie 2017.

Pin On With You

Yahoo Image Detail For Http Www Cecb2010 Com En Location Romania Images Ro

Peter Turnley On Instagram Cuba C Peter Turnley Instagram Cuba Street Photographers

Rossy Photo Black And White Insta Pictures

Old Bucharest Little Paris Part 2 Bucharest Bucharest Romania Paris

Momente De La Malul Senei Paris Travel Lamp Post

Pin On Aesthetic Shit

Paris Perfect

Una Dintre Călătoriile Mele Preferate Este Cea Din Alsacia Am Fost Intr O Vară Cu Ai Mei și Chiar Acum Mă Gandesc Cu Drag La Zilel In 2020 House Styles Mansions House

We Had Faces Then White Photography Great Photographers Black And White

Pre Cuneiform Tablet Ca 3300 Bc Mesopotamia Ancient Writing Ancient Alphabets Louvre Museum

Exercicedestyle Magnum Photos Photographer Portfolio Photography

Pin By Alex J On Mtb Cycling Photo Black And White Love Black And White

Paris Codex Wikipedia The Free Encyclopedia Maya Art Ancient Books Ancient Writing